Setkali jste při úpravách svého webu nebo webu klienta s termínem, kterému jste nerozuměli a museli jste hledat přes Google nebo Wikipedii? Aby jste již nemuseli hledat, vytvořil jsem slovník webspecialisty, určený nejen majitelům webů, ale i jejich začínajícím administrátorům. Na slovníku se průběžně pracuje. Termíny, které zde zmiňuji mají vždy souvislost s redakčním systémem WordPress.
Pokud jste narazili na termín, kterému nerozumíte a ve slovníku není, klidně mi napište zprávu, rád záznam doplním.
Slovník pojmů webspecialisty
Znáte slovo, které jste ve slovníku pojmů nenašli a chtěli by jste jej doplnit? Napište mi zprávu.
A/B testování
Administrace
Akismet
B2B/B2C
Banner
Blok
Boční panel
Cache
Captcha
Cloud
CMS
CSS
Cookies
Core Web Vitals
Databáze
DNS
DKIM
Doména
DDoS
E-book
E-shop
E-mail marketing
Extranet
Favicon
Feed
Font
Formát příspěvku
Frontend
GDPR
Gutenberg
Googlebot
Gravatar
Grafický manuál
GTM – Google Tag Manager
H1 – H6
Hashtag
Heslo
Hosting
Html
Http/2
Https
IP adresa
Indexace webu
Infografika
Interní prolinkování
jetpack
JavaScript
JSON
Kategorie
Klíčové slovo
Knihovna médií
Kontextová reklama
LazyLoading
Layout stránky
Lead magnet
Linkbuilding
Lokální SEO
Longtail
Mailing
Mapa webu
Menu
Meta tagy
Multisite
MySQL
Nástěnka
Nastavení
Newsletter
Nofollow odkaz
Open-source
On-page SEO
Off-page SEO
PHP
PageRank
Perex
Persona
PPC reklama
Pinback
Plugin
Revize
Rich snippet
Robot.txt
Rychlost webu
RSS
Šablona
SERP
Server
Štítek
SSL
SMTP
SEO
Stránka 404
SVG
Tag
TinyMCE
Technické SEO
TLD
Typografie
URL
UI /UX
UTM
Up-seling
Vizuální editor
Vstupní stránka
Výměna odkazů
Výzva k akci – Call to action
WordPress
WooCommerce
WPML
Nechcete přemýšlet nad technickou stránkou vaší prezentace a chcete soustředit svou pozornost na podnikání a klienty? Není problém. Postarám se o váš web ve všech ohledech.